Zoomface

Icon

Visual Workbook for Photographers

Holgyeim es Uraim

Holnaptol a fejere all a vilag korulottem. Nincs is jobb ok arra, hogy blogot irjon az ember. Holnaptol minden mas lesz, nem azert mert en ugy akarom, vagy mert megvaltoztatom az eletem – ez mar megtortent.

Holnaptol vege egy 14 eve tarto szellemileg sivar korszaknak. Evek alatt sikerult magam mogott hagyni drogot, hazamat, baratnak hitt embereket. Most valami masrol van szo.

26 evesen, csaladdal a hatam mogott, soha – senki nem kerdezte meg tolem, hogy mi leszek ha nagy leszek. Azota nagy lettem, es dolgozom. Csaladot alapitottam, de sosem tettem fel ezt a kerdest magamnak. Nem azert mert nem akartam, hanem azert mert feltem ra valaszolni. Nehany honapja viszon felmerult ez a kerdes es valaszoltam ra. Fotos akarok lenni.

Filed under: Uncategorized,

One Response

  1. Mr WordPress says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Leave a Reply

Flickr Photos

Twitter me

Pages

